در محضر بزرگان

ڪلام بزرگان

در محضر بزرگان

ڪلام بزرگان

مشخصات بلاگ
در محضر بزرگان
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید


🔵آغاز ارتباط خاصّ علّامه طباطبائی با آیةالله قاضی رضوان الله علیهما🔵

 

علّامه آیةالله حاج سیّدمحمّدحسین حسینی طهرانی قدّس سرّه:

 

🌹«استاد علّامه میفرمودند: چون به نجف اشرف برای تحصیل مشرّف شدم از نقطۀ نظر قرابت و خویشاوندی و رَحِمیّت، گاهگاهی بمحضر مرحوم قاضی شرفیاب می شدم.

 

🌹تا یک روز درِ مدرسه ای ایستاده بودم که مرحوم قاضی از آنجا عبور می کردند؛ چون به من رسیدند، دست خود را روی شانۀ من گذاردند و فرمودند: «ای فرزند! دنیا میخواهی نماز شب بخوان؛ و آخرت میخواهی نماز شب بخوان!»

 

🌹این سخن آنقدر در من اثر کرد که از آن به بعد تا زمانیکه به ایران مراجعت کردم، پنج سال تمام در محضر مرحوم قاضی روز و شب بسر می بردم؛ و آنی از ادراک فیض ایشان دریغ نمی کردم.»

 

📚 «مهر تابان» ص ۲۶گ


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی