در محضر بزرگان

ڪلام بزرگان

در محضر بزرگان

ڪلام بزرگان

مشخصات بلاگ
در محضر بزرگان
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

احترام به روضه حضرت سید الشهداء علیه السلام

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۳۲ ب.ظ

‍ ‍


🍃شرح احوالات؛ڪرامات؛ مڪاشفات اولیاءاللہ🍃

 

✨احترام به روضه حضرت سید الشهدا علیه السلام...

 

 آقای حاج آقا محیی الدین انواری از آقایی نقل می کرد که می گفت: 

منزل آقای میلانی شخصی منبر می رفت که من به منبرش خیلی علاقه داشتم... 

- بر من غسل واجب شد و دیدم که اگر بخواهم غسل کنم و بعد به جلسه بروم، آن منبر از دستم می رود!

غسل نکرده با همان حالت جنابت به منزل آقای میلانی رفتم.

آقای میلانی کنار در می ایستاد و به واردین خوش آمد و "مرحمت عالی زیاد" می گفت، وقتی از کنار ایشان رد می شدم، به من فرمود:
 آقا! شؤون و احترام روضه ی حضرت سیدالشهدا علیه السلام را باید رعایت کنید.

 

📚منبع: کتاب شریف "جرعه ای از دریا"

 

کانال تلگرامی سوخته حقّ


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی